Čeprav ljudje danes vse več informacij dobimo na spletu, pa je zloženka še vedno ena izmed najbolj nepogrešljivih tiskovin za predstavitev določenega podjetja. Strokovnjaki za zloženke so tudi pri podjetju Tisk24, kjer se že vrsto let ukvarjajo s tiskanjem najrazličnejših materialov za oglaševanje in promocijo. Pri svojem delu uporabljajo najbolj kakovostne materiale in sodobne tiskarske tehnike ter tako svojim naročnikom zagotavljajo vrhunski končni izdelek. Tiskovine glede na vaše potrebe pri delu primerno obdelajo, vedno pa vam pred vsakim projektom tudi ustrezno svetujejo in nudijo zares strokovno podporo. Tisk24 tako predstavlja vašega najboljšega partnerja pri pripravi, obdelavi in izdelavi tiskovin za različne namene.
Kaj je zloženka in zakaj jo potrebujete tudi vi?
Zloženka je tiskovina, s pomočjo katere lahko ljudem oziroma ciljni publiki na zanimiv in privlačen način predstavite ključne in najpomembnejše lastnosti vašega podjetja ter vaših izdelkov ali storitev, ki jih izvajate. Prav s pomočjo zloženk se lahko kar najbolje predstavite na različnih dogodkih, seminarjih ali srečanjih, zato njihovi izdelavi namenite dovolj pozornosti.
Če ste bodjetnik, ki se velikokrat predstavlja na različnih dogodkih v živo, potem je dobra in kakovostna zloženka zagotovo tisto, kar potrebujete.
Lastnosti dobre zloženke
Če želite na ljudi narediti dober vtis, potem je še kako pomembno, kako je zloženka videti in kaj vsebuje. Ključno za dobro zloženko je predvsem to, da vsebuje tiste najbolj pomembne in zanimive podatke o vašem podjetju, kontaktne informacije in zanimivosti, ki bralca potegnejo k odločitvi za vaše produkte ali storitve. Zapomnite si, da je manj več in se izogibajte dolgim in suhoparnim besedilom. Zloženka, ki vsebuje privlačno sliko, fotografijo ali poseben grafičen efekt bo veliko prej dosegla svoj namen.
Zgibanka s katero se predstavljate naj bo estetska, saj bo tako na zelo dober način poskrbela za
jasno predstavitev vašega podjetja in kar je najpomembnejše – pritegnila ciljno publiko in poskrbela za rast vašega posla.