Dopisni listi za podjetja morajo biti kakovostno oblikovani in natisnjeni za večji ugled. Na spletni strani si oglejte ponudbo hitre in kakovostne izdelave vseh tiskovin za podjetja. Dopisni listi bodo vedno predstavljali sestavni del podobe podjetja. Gre za nezgrešljiv element pri sporočanju vsakega podjetja, tudi v obdobju vsesplošne tehnologije. Z njimi komunicirate s potencialnimi strankami, naročniki in partnerji. Dopisni listi so eden od elementov, s katerimi se predstavljate javnosti.
Pri Tisk 24 se zavedajo, kako pomembna je prezentacija podjetja. Ker stvari nikoli ni smiselno prepuščati naključju, so tukaj za vas, ko bi si želeli ustvariti ali izboljšati podobo dopisnih listov. Njihova ekipa bo z vašimi željami in potrebami oblikovala zasnovo dopisnega lista in natisnila želeno količino izvodov.
Dopisni list je zelo pomemben del podobe vašega podjetja, ki mora vsebovati vaš logotip, ime podjetja, sedež podjetja in vsaj še slogan podjetja. Nikakor pa se dopisni list ne sme mešati s samo vsebino. Pri vsem tem vam bo pomagala njihova ekipa, ki ima večletne izkušnje v oblikovanju, izdelavi in tisku izdelkov.
Dopisni list je še vedno nepogrešljiv element korespondence vsakega podjetja. Preko njih komunicirate tako s svojimi obstoječimi strankami, poslovnimi partnerji in kot s potencialnimi naročniki. Tiskajo se v A4 formatu, na nepremazne papirje nižjih gramatur. Poleg tega se dvakrat prepognjen list A4 idealno prilega klasični poslovni kuverti amerikanki.
Podjetja, ki so bolj naravnana k trajnostnemu razvoju in skrbi za okolje, se odločajo za reciklirane papirje. Oblika dopisnega lista je lahko zelo preprosta, hkrati pa personalizirana z dodatnimi elementi in barvami, ki odražajo identiteto vašega podjetja.
Uporabljajo se za prodajo izdelkov, poizvedovanje o kupcih ali cenah blaga, iskanje informacij in nasvetov, vzdrževanje dobrih odnosov z javnostmi in izvajanja številnih drugih poslovnih funkcij. Z nenehno rastjo trgovine in industrije se tudi uporabnost in pomen poslovnega pisma postopoma povečujeta.
Čeprav danes kot bolj pogosto obliko komunikacije uporabljamo elektronsko pošto, je učinkovit posloven dopis še vedno primarno sredstvo za profesionalno poslovno komunikacijo.